Strony i platformy branżowe do oferowania usług stają się już przeżytkiem. Obecnie, to firmy powinny wychodzić naprzeciw klientom i docierać do nich w każdy możliwy sposób. Media społecznościowe okazują się niezawodną pomocą w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniem obecnych. Najprostszym i najskuteczniejszym pomysłem będzie założenie profilu firmowego w popularnych serwisach społecznościowych, np. na Facebooku. Konto firmowe na Facebooku nie jest tak proste w prowadzeniu, jak się wydaje. Chociażby dlatego, że wiele jest podobnych stron promujących dokładnie to samo. Dodatkowo internauci zarzucani są mnóstwem ofert, które przestają zauważać, a w rezultacie przestają interesować się tymi, które mogłyby ich realnie zaciekawić.
Jak założyć konto firmowe na Facebooku? Jak skutecznie je prowadzić? Ile postów i w jakim czasie publikować? Wystarczy skorzystać z usług KJ Studio, a reklamowanie firmy przyniesie konkretne korzyści w postaci nowych klientów generujących zyski.
Firmy według kategorii
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Usługi remontowo-budowlane
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Baza kursów i szkoleń
Atrakcje turystyczne i noclegi
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Hodowla i rolnictwo
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Baza organizacji i stowarzyszeń